Oj oj oj, sen att uppdatera

Har hänt massa sen sist....men egentligen har det inte hänt ett skit,

Började jobba i måndags. Det är rätt struligt med allt innan man kommit in i det. Tycker synd om Per M när vi klampar in och bara ändrar allt. Jag har varit som ett frågetecken dessa dagar och helt slut i huvudet när jag kommit hem, men tids nog blir det nog bra. Jag älskar jackan jag fick iallafall....den är SÅÅ skön!

Stall 6 på Solänget är isolerat. Det är så jävla typiskt om det visar sig vara nå¨n sjukdom typ kvarka. Det är tråkigt med tanke på att Apache äntligen är fräsch och senaste loppet är ju bara att glömma med tanke på att han var sjuk redan då. Kiropraktorn har iallafall hittat fel på honom i ryggen så nu kan det bara bli bättre! Jag hoppas så innerligt att det inte är nå kvarka eller liknande. Jag körde Appy igår men for in efter ett tag, blev så förbannad på han. Lika bra att strunta i att köra när han ändå inte ens försöker sätta en hov rätt. Han måste kollas upp innan man kör mer fort.

Jag hade teori igår, det gick rätt bra. När jag presenterade mig och sa att jag börjat jobba där dan innan så utbrast en kille "åh grattis, fan va bra det här kommer att bli då....suck..."
För alla som känner mig vet nog att då växer mina horn ut.....
Resultatet blev jag nöjd med iallafall...

Katrin missade glassbilen, så hon ringde försäljaren som då kom personligen med glassbilen så katrin fick handla. Det tycker jag var häftigt!
Sen katrin kanske du inte ska äta så mycke glass, tänk på att byxorna kan spricka ;0)

Nu måste jag ha godis känner jag. Jag är helt slut i huvudet.

See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0