en helt vanlig dag...

Jobbet, Solänget och hem......samma gamla vanliga.

Det är väldigt lugnt på jobbet nuförtiden. Kör ca 6 lektioner om dan.....fikar mest och surrar. Vi har en väldigt kul stämning på jobbet, vi har ganska lika humor och det kan bli hur kul som helst. Liknar nästan solänget humorn, rå men skrattretande :0)

Det har faktiskt blivit lite nyinskrivningar så förhoppningsvis blir det lite mer fart på jobbet snart.

På solänget var allt sig likt, Sogå va pigg, Glädje va söt och Patrik va bråkig.

Ja tror ja måste tacka ja till lägenheten ändå, det finns så himla få lägenheter så jag lär få vänta tusen år på en ledig till, då kan jag ju lika gärna ärva huset innan dess. Om jag nu får lägenheten, ja va ju inte Nr 1 så man vet aldrig.

Jag vill ha mer tid, då skulle ja hinna med mycket mer.

Det va längesen man var hos tandläkaren, det lät väl kosta skjortan om man pallrar sig dit, så mycket godis som jag käkar. Bäst att slå ut alla tänder och käka godis med plastgaddar.

Sköldpaddan såg mig idag, helt otroligt! Sköldpaddan är Benny, han har lite dålig uppmärksamhet ibland, men det är inte så lätt. Nu finns det ju 7 Bårmansbilar....Jag ser dig iallafall, du är ju den enda me skägg!

Måste ringa runt lite till alla klasskompisar och höra hur det går för dem. Agneta lär väl jobba häcken av sig och Elias jobbar säkert bara svart :0)

Taskigt.....hittade det här på aftonbladet:

Den 70-åriga kvinnan skulle hjälpa sin make från sjukhus-et.

Då halkade hon - och slog ihjäl sig.

- Man hade slarvat med att sanda utanför entrén, säger besökaren Ronny Hansén.

Parets bil stod parkerad strax utanför huvudingången till Visby lasarett. Klockan var strax före 11 på onsdagsförmiddagen och kvinnan skulle just lasta in makens rullator.

Då tappade plötsligt 70-åringen fotfästet och slog bakhuvudet mot trottoarkanten.

Trots omedelbara upplivningsförsök av sjukhusets akutteam gick hennes liv inte att rädda.


Ska gå och sova i tid idag så ja slipper vara halvdöd imorrn. Måste pallra mig på jobbet tidigt imorrn.

See you later.....

eller som carro och jag säger...
- jessi bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0