en snabbis...

Är för trött för att orka skriva, men jag ska bara visa att bloggen lever...

På tal om snabbis. Jag blev så full me skratt när en elev ville ha hjälp med teorin och frågade om han kunde få en snabbis med mig i teorisalen. Han tänkte nog inte på vad han sa....men med min dåliga humor så blev det kul. (och pinsamt)

Ibland är världen ganska liten....folk man inte tror känner varandra visar vig helt plötsligt va polare...
Sen att min reaktionsförmåga är i klass med en sköldpadda gör inte saker bättre.

Körde Psalme idag (ja ha döpt om honom....egentligen ett stavfel, men det lät kul)


Idag kom Jehovas vittne på besök. De hade nån fråga om vägskyltar och sen frågade han Magnus och mig om vi ville ha ett ex. av Vakttornet och "när vattnet tar slut" eller vad nu tidningen hette.
-nej, sa magnus. Här ha vi massa vatten i kran så det är bra för oss.
Ja höll på dö av skratt...

Jag och skåningen åkte up till skyttis i morse och byggde upp en BE bana. Sen kom Pelle och byggde om hela banan. Vi är inte så säker på det där med BE bana märkte vi. Sen när vi skulle köra banan så gick det skitdåligt. Då sa Pelle att det måste vara fel på banan för så här svårt ska det inte vara. Då provade Pelle banan och konstaterade att det var nog inte banan det var fel på. Jag fick äran att köra tillbaka släpet och parkera i Järved. Magnus och en lastbilselev satt i lastbilen och kollade på. Det gick inte så bra för mig, och lastbilseleven skrattade. Skåningen stod ute och pekade och jag backade osv.....Magnus sa till eleven att det var inget att skratta åt, det är två trafiklärare som försöker backa med släp.
Jag skämdes.....

Den här veckan går sakta känns det som.....

Det verkar ta år och dar för övikshem att besluta om jag ska få lägenheten eller inte.......ärendet har behandlats i flera dagar nu.

Måste äta nått........magen kurrar och jag är trött.

Yihaa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0