Subway....

Hej Hej Hallå dagboken....

Idag har det varit en lugn dag. Jag, Pelle och Skåningen packade massa skräp och for iväg till sopstationen och slängde allt.  Sen fixade jag med teorin inför tisdag och åt lunch från Subway. Sen var det planering för handledarutbildning och fikainköp och lite sånt. Handledarutbildningen blev ganska intetsägande, inga diskussioner och dåligt med frågor. På nått konstigt sätt gick tiden fort iallafall...

Pärlan har gått sönder, en kontrollampa lyser hela tiiiiden. Måste fixa...

Jag kom på en sak idag när jag visade en film på handledarutbildningen om alkoholelaterade olyckor. Den filmen ha jag sett ca 50 ggr och jag blir lika förskräckt varje gång. Det ja kom på var att gud så imponerande att jobba som ambulanspersonal! Fatta vilket psyke man måste ha och nå jävulskt med kunskap. Vilken erfarenhet man måste få och vilka grejer man måste vara med om....
Att jobba på Subway klassar jag fortfarande som ett tråkigt jobb....

Travgalan kommer att bli ett fiasko. Änget håller på att gräva sin egen grav.....
Vad ska man hitta på om Solänget klubbas igen?

Mycket som är rätt sjukt egentligen.....

Snart är det helg igen, va ska man hitta på då? antar att det blir tråkigt som vanligt.....
Inga provlopp heller...
Kanske blir en sväng på skidor om inte annat...

Undra om man ska erbjuda sig att provrida Palm Beach i helgen? vore väl kul förhoppningsvis.

Nu vill ja flytta! måste dra en sväng till Ikea efter jag flyttat in.

Glädjetrollet ska behandlas imorrn, hoppas han blir bra snart så vi kan träna igen!

Måste klippa mig, nu är det panik snart.....jag skäms! Varför ska det vara så svårt att klippa sig...

Dags att sova..

på återseende.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0